Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen! Toch nog een nieuwe vraag? Neem gerust contact met ons op!

Hoe kan ik betalen bij jullie?

Dat kan cash, met Bancontact (inclusief Bancontact app), met creditcard, met consumptiecheques en met ecoCheques (Monizze, Sodexo / Pluxee & Edenred)!

Hoe kan ik jullie contacteren?

Bel ons op 02 269 98 04. Stuur ons een bericht via frank@bloemenrobberechts.be. Of chat meteen met ons team via Facebook als je een vraag hebt!

Wat zijn jullie openingsuren?

Die vind je op onze contactpagina. Tijdens feestdagen of bijzondere maanden (mei & december) vind je hier ook de updates in verband met ruimere openingsuren.

Waar kan ik parkeren?

We hebben een ruime parking, inclusief plekken voor elektrische wagens, parking voor mindervaliden en extraruime gezinsparking.

Waar is jullie fysieke winkel gelegen?

Driesstraat 34, 1861 Wolvertem (Meise).
Website

Kan ik iets als cadeau bestellen?

Zeker. Wij pakken je bestelling dan voor je in.

Leveren jullie aan huis?

Jazeker, daarvoor kan je in de winkel iets bestellen of in onze webshop!
Levering is gratis vanaf minimumbedrag 20 euro in Wolvertem, Meise, Grimbergen en deelgemeentes, Londerzeel en deelgemeentes, Merchtem, Wemmel en Kapelle-op-den-Bos.
Levering is gratis vanaf minimumbedrag 30 euro in Opwijk, Asse, Buggenhout, Vilvoorde, Zemst & Hofstade, Puurs en Willebroek.
Voor leveringen daarbuiten mag u contact opnemen via frank@bloemenrobberechts.be of op 02/269.98.04. Of langskomen natuurlijk!

Waar vind ik jullie webshop?

Even hier klikken: webshop!

Kan ik een kaartje toevoegen?

Ja, dat kan! Je vindt een ruime selectie aan papierwaren en kaarten in onze winkel. In de webshop kan je het toevoegen aan je bestelling. Wij schrijven de tekst dan voor je op het kaartje.

Mag ik met mijn hond binnen in jullie winkel

Jazeker: we houden van honden! Wel als hij goed opgevoed is en geen overlast veroorzaakt.